היערכות חסרת תקדים להילולא ה- 40 של הבבא סאלי

נתי קאליש No Comments on היערכות חסרת תקדים להילולא ה- 40 של הבבא סאלי

היערכות חסרת תקדים להילולא במלאות 40 שנה לפטירת בבא סאלי זיע"א. השר לשירות דת הרב מיכאל מלכיאלי: " השנה אנחנו נערכים לאירוע מיוחד שאמור להתקיים לרגל מלאות 40 שנה להסתלקותו של בבא סאלי". מנכ"ל המשרד לשירותי דת יהודה אבידן: "זכות גדולה דווקא השנה שאנחנו זוכים למרות הכול לקיים את ההילולא של הבבא סאלי זיע"א"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשלמות ההכנות חסרות התקדים לקראת יום ההילולא ה-40 לפטירת בבא סאלי זיע"א בנתיבות. ההילולא השנה תעמוד בסימן תפילות לשובם של החטופים לביתם ולשלומם של כוחות הביטחון המחרפים את נפשם יום יום למען עם ישראל. המוני בית ישראל יעתירו בתפילה שבזכותו של הצדיק, תבוא הישועה בקרוב לעם ישראל.
ההכנות לקיום ההילולא, כוללות התאמת מתחם ההילולא והדרכים המובילות אליו, בהשקעה של משאבים ותקציבים רבים, זאת בהמשך להחלטת הממשלה למנות את המשרד לשירותי דת על שיפוץ ושדרוג המקום וניהול ההילולא. כחלק מכך, מינה המשרד את סמנכ"ל בכיר לשירות הציבור במשרד הדתות צורי פורת, לרכז ולתכלל את ההכנות להילולא.

בחודש הבא חודש שבט, יציינו בכל רחבי העולם היהודי 40 שנה לפטירתו של בבא סאלי זיע"א. במסגרת ההכנות הראשונות לקראת ההילולא, נערך המשרד לשירותי דת המופקד על קיום ההילולא, לקיומה של הילולא בהשתתפות מאות אלפי איש.
במסגרת ההיערכות לקיום ההילולא בצורה הבטוחה ביותר, הושקעו משאבים רבים בדרכים המובילות אל ההילולא ובאזור מתחם הציון עצמו. במסגרת ההכנות נערך סיור מקיף במקום אותו קיימו השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי, מנכ"ל משרדו יהודה אבידן, מר צוריאל פורת סמנכ"ל בכיר לשירות הציבור במשרד הדתות ופרויקטור ההילולא . ראש עיריית נתיבות מר יחיאל זוהר, מפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן, מפקד מרחב הנגב תנ"צ אפי שימן, מפקד תחנת נתיבות סנ"צ יורי מזובובסקי. נציגי המשטרה הדגישו את החשיבות שבהסברה וקריאה לציבור להישמע להוראות השוטרים בהכוונה בדרכים אל ההילולא ובמהלך ההילולא.

השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי: "השנה אנחנו נערכים לאירוע מיוחד שאמור להתקיים לרגל מלאות 40 שנה להסתלקותו של בבא סאלי. זו תאריך מיוחד עבור כל בית ישראל. העלייה בהתאם להנחיות והוראות פיקוד העורף. אנו קוראים לציבור לשמור על ההנחיות שהתבררו לא פעם כמצילות חיים. אני רוצה להודות למפקד מחוז דרום במשטרה ניצב אמיר כהן, שעושה עבודת קודש, בימים קשים אלו, על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של המתפללים. אנו תפילה כי זכות הצדיק תעמוד לנו ובזכותו עם ישראל ינצח את כל אויביו".

מנכ"ל המשרד לשירותי דת יהודה אבידן: "חלפו כבר 40 שנה מאז הסתלקותו, ועדיין דמותו הפלאית היא מקור השראה למאות אלפי יהודים בכל רחבי העולם. יש לנו זכות גדולה דווקא השנה, שאנחנו זוכים למרות הכול לקיים את ההילולא של בבא סאלי זיע"א. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה במשרד לשירותי דת, בעיריית נתיבות, ותודה מיוחדת לפיקוד המשטרה בראשות מפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן, מפקד מרחב הנגב תנ"צ אפי שימן, מפקד תחנת נתיבות סנ"צ יורי מזובובסקי".



0 תגובות